02.04.2015 Podatki

Jakie koszty można ewidencjonować w pkpir w okresie zawieszenia działalności

PROBLEM

Od marca br. zawiesiłem działalność gospodarczą. Czy w tym czasie będę mógł wpisywać do pkpir jakieś koszty, np. abonament telefoniczny? A może w ogóle nie mogę wpisywać do pkpir żadnych kosztów?

RADA

W okresie zawieszenia działalności gospodarczej nie może Pan wpisywać do pkpir odpisów amortyzacyjnych od posiadanych środków trwałych oraz wydatków, które normalnie są związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Do pkpir może Pan natomiast wpisywać wydatki związane z regulowaniem zobowiązań powstałych przed zawieszeniem działalności (np. raty leasingowe, abonament za telefon). Szczegóły - w uzasadnieniu.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne