Jakie koszty można ewidencjonować w pkpir w okresie zawieszenia działalności
PROBLEM
Od marca br. zawiesiłem działalność gospodarczą. Czy w tym czasie będę mógł wpisywać do pkpir jakieś koszty, np. abonament telefoniczny? A może w ogóle nie mogę wpisywać do pkpir żadnych kosztów?
RADA
W okresie zawieszenia działalności gospodarczej nie może Pan wpisywać do pkpir odpisów amortyzacyjnych od posiadanych środków trwałych oraz wydatków, które normalnie są związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Do pkpir może Pan natomiast wpisywać wydatki związane z regulowaniem zobowiązań powstałych przed zawieszeniem działalności (np. raty leasingowe, abonament za telefon). Szczegóły - w uzasadnieniu.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się