12.04.2012 Podatki

Kiedy zaliczyć do kosztów premie kwartalne dla pracowników

Zgodnie z regulaminem wynagradzania wypłacamy co kwartał naszym pracownikom premie pieniężne. Z regulaminu wynika, że premia powinna być wypłacana do końca drugiego miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, za który jest należna. Z powodu trudności finansowych spóźniliśmy się z wypłatą premii za IV kwartał 2011 r. Zamiast wypłacić ją do końca lutego br., zrobiliśmy to w marcu br. Kiedy powinniśmy ten wydatek zaliczyć do kosztów? Czy będą to jeszcze koszty poprzedniego roku?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne