Jak rozliczyć dotację otrzymaną z urzędu pracy na wyposażenie stanowiska pracy
Prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą na własny rachunek. Jestem podatnikiem VAT. Rozliczam się w podatkowej księdze przychodów i rozchodów. Od 1 kwietnia br. zatrudniłem dwóch pracowników skierowanych przez powiatowy urząd pracy. Na podstawie umowy w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy, po przedłożeniu przeze mnie faktur zakupu środków trwałych, urząd pracy zwrócił mi poniesione koszty prawie w całości, tj. łącznie z VAT. Mam wątpliwości co do sposobu rozliczenia tej dotacji. Dane liczbowe są następujące:
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się