13.08.2005 Podatki

Czy od zatrudnionych pracowników poza miejscowością siedziby firmy należy sporządzać informację CIT-ST/A

Spółka zatrudnia pracowników w całej Polsce w celu serwisowania sprzętu fiskalnego. W umowie o pracę tych pracowników nie ma konkretnego adresu wykonywania pracy, jest tylko podana nazwa miejscowości. Czy każdy pracownik zatrudniony w innej miejscowości niż główna siedziba podatnika jest oddziałem w myśl ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego oraz, w przypadku obowiązku składania informacji CIT-ST i CIT-ST/A, jaki należy wpisać adres oddziału?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne