Czy od zatrudnionych pracowników poza miejscowością siedziby firmy należy sporządzać informację CIT-ST/A
Spółka zatrudnia pracowników w całej Polsce w celu serwisowania sprzętu fiskalnego. W umowie o pracę tych pracowników nie ma konkretnego adresu wykonywania pracy, jest tylko podana nazwa miejscowości. Czy każdy pracownik zatrudniony w innej miejscowości niż główna siedziba podatnika jest oddziałem w myśl ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego oraz, w przypadku obowiązku składania informacji CIT-ST i CIT-ST/A, jaki należy wpisać adres oddziału?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się