Czy rozdawanie próbek perfum w centrach handlowych jest reklamą publiczną
Promujemy nowe perfumy, rozdając w centrach handlowych darmowe próbki. Jak należy zakwalifikować koszty związane z tą formą informacji o produkcie? Czy jest to reprezentacja, reklama publiczna, reklama niepubliczna?
Rozdawanie towarów przez hostessy w centrach handlowych jest reklamą publiczną. Oznacza to, że wydatki ponoszone przez Państwa na promocję perfum nie są objęte limitem 0,25% rocznych przychodów, powyżej którego wydatki nie stanowią kosztów uzyskania przychodów. Całość wydatków można wpisać w koszty uzyskania przychodów.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się