13.04.2005 Podatki

Czy rozdawanie próbek perfum w centrach handlowych jest reklamą publiczną

Promujemy nowe perfumy, rozdając w centrach handlowych darmowe próbki. Jak należy zakwalifikować koszty związane z tą formą informacji o produkcie? Czy jest to reprezentacja, reklama publiczna, reklama niepubliczna?

Rozdawanie towarów przez hostessy w centrach handlowych jest reklamą publiczną. Oznacza to, że wydatki ponoszone przez Państwa na promocję perfum nie są objęte limitem 0,25% rocznych przychodów, powyżej którego wydatki nie stanowią kosztów uzyskania przychodów. Całość wydatków można wpisać w koszty uzyskania przychodów.
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne