Jak wypłacać wynagrodzenie za wykonanie zlecenia po zmianach od 1 stycznia 2017 r.
Zatrudniamy zleceniobiorców na umowy dłuższe niż 1 miesiąc. Zdarza się, że w niektórych miesiącach trwania umowy osoby te nie wykonują pracy. Dodatkowo obieg dokumentów związanych z wypłatą wynagrodzeń za wykonywanie zlecenia zajmuje w naszej firmie dużo czasu i może się zdarzyć, że zleceniobiorca nie otrzyma pensji raz w miesiącu. Czy po zmianach od 1 stycznia 2017 r. w zakresie zapewnienia zleceniobiorcom minimalnej stawki godzinowej i wypłaty wynagrodzenia co najmniej raz w miesiącu takie sytuacje będą dopuszczalne?
ZMIANY 2017
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się