02.01.2015 Kadry i płace

Jak potraktować nieobecność w pracy w dniu będącym świętem w kraju, do którego pracownik został wysłany w delegację

Pracownik pojechał w kilkutygodniową delegację zagraniczną. W jej trakcie przypadało święto w państwie, do którego wyjechał. Ten dzień nie jest jednak dniem wolnym w Polsce. Pracownik miał wolne, gdyż firma, w której wykonywał zadania służbowe, była zamknięta. Jak zakwalifikować ten dzień - jako urlop wypoczynkowy czy usprawiedliwioną nieobecność, za którą pracownik nie zachowuje prawa do wynagrodzenia?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne