28.11.2005 Ubezpieczenia

Jak sporządzić raporty za pracowników, którzy nie otrzymali wynagrodzenia?

Pracownicy w naszym zakładzie otrzymują wynagrodzenie do 10. dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Od 1 listopada br. zatrudniliśmy kilku nowych pracowników, którzy wynagrodzenie za ten miesiąc otrzymają w grudniu. Jeden z nich zachorował jeszcze w listopadzie, a wynagrodzenie za czas choroby również zostanie mu wypłacone w grudniu. Jakie dokumenty mamy obowiązek złożyć w ZUS za te osoby rozliczając składki za listopad br.?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne