Czy pracodawca może samodzielnie ustalić termin udzielenia pracownikowi dnia wolnego?
Jeden z moich pracowników z powodu dużej liczby zamówień pracował w dniu, który był dla niego dniem wolnym od pracy (sobota). Wiem, że przysługuje mu za to inny dzień wolny. Nie mogę jednak dojść z nim do porozumienia co do terminu udzielenia mu tego dnia. Wydaje mi się, że po prostu woli otrzymać dodatkowe wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych. Czy w takiej sytuacji mogę samodzielnie wskazać dzień wolny do odebrania przez pracownika?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się