29.05.2004 Kadry i płace

Czy pracodawca może samodzielnie ustalić termin udzielenia pracownikowi dnia wolnego?

Jeden z moich pracowników z powodu dużej liczby zamówień pracował w dniu, który był dla niego dniem wolnym od pracy (sobota). Wiem, że przysługuje mu za to inny dzień wolny. Nie mogę jednak dojść z nim do porozumienia co do terminu udzielenia mu tego dnia. Wydaje mi się, że po prostu woli otrzymać dodatkowe wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych. Czy w takiej sytuacji mogę samodzielnie wskazać dzień wolny do odebrania przez pracownika?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne