Interpretacja indywidualna z dnia 3 października 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDWP.4011.182.2025.1.ASZ
Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika w ramach współpracy z organizacją pracodawców, w zamian za usługi promocyjno-marketingowe przyczyniające się do zwiększenia przychodów, mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o PIT, pod warunkiem ich właściwego udokumentowania i wykazania związku przyczynowego z uzyskiwanymi przychodami.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowny Pani,
stwierdzam, że Pani stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
