Interpretacja indywidualna z dnia 14 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4011.501.2025.1.KP
Opłaty marketingowe, ponoszone na podstawie Kontraktu ze Związkiem przez franczyzobiorcę restauracji, mogą być uznane za koszt uzyskania przychodów na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o PIT, jeśli są poniesione w celu promocji działalności i są właściwie udokumentowane.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowna Pana,
stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
3 czerwca 2025 r. wpłynął Pana wniosek z 13 maja 2025 r. o wydanie interpretacji indywidualnej. Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Wnioskodawca, jest podmiotem działającym w branży gastronomicznej. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej, Wnioskodawca dokonuje sprzedaży posiłków w prowadzonych przez siebie restauracjach X, których jest franczyzobiorcą.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
