Opłaty marketingowe jako koszty uzyskania przychodów w działalności gospodarczej zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o PIT - Interpretacja indywidualna z dnia 27 czerwca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4011.322.2025.2.KP
Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika, będące wynagrodzeniem za świadczone usługi promocyjno-marketingowe, stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy PIT, pod warunkiem ich rzeczywistego poniesienia, właściwego udokumentowania oraz związku z działalnością gospodarczą podatnika.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowna Pani,
stwierdzam, że Pani stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
