Porada aktualna na dzień 21-11-2024
22.07.2024 Ubezpieczenia

Kto powiadamia ZUS o nieaktualnym adresie na zwolnieniu lekarskim

PROBLEM

Nasza pracownica od 28 sierpnia do 30 września 2024 r. przebywa na zwolnieniu lekarskim. Na wystawionym druku e-ZLA wskazany jest nieaktualny adres jej pobytu w okresie czasowej niezdolności do pracy. Czy w tej sytuacji to my jako pracodawca mamy obowiązek powiadomić ZUS o aktualnym adresie pracownicy? Jeśli tak, to w jaki sposób należy zgłosić taką informację?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne