Jak rozliczyć pracę podczas dyżuru i w czasie przypadającym na dobowy odpoczynek pracownika
PROBLEM
Chcemy wprowadzić dyżury telefoniczne dla pracowników serwisu wind. Każdy dyżur byłby pełniony w domu po 12 godzin i miałby polegać na gotowości do odebrania telefonu od klienta w przypadku, gdy urządzenie się zepsuje. Jeżeli okaże się, że pomoc telefoniczna jest niewystarczająca, konieczny może być wyjazd do klienta nawet ponad 300 km, bo w umowie jest zagwarantowana reakcja serwisu na zgłoszoną usterkę w ciągu 4 godzin. Jak należy rozliczać dyżur, jeśli w 10 lub 11 godzinie pracownik odbierze telefon i będzie musiał jechać do klienta w delegację? Wtedy 11-godzinny odpoczynek dobowy nie zostanie zachowany.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się