03.08.2017 Rachunkowość firm

Co robić z drobnymi różnicami na rozrachunkach

PROBLEM

Co należy zrobić, gdy wartość faktury wynosi 999 zł, a klient wpłaca 1000 zł, albo gdy należność wynosi 1065,04 zł, a klient wpłaca 1065,05 zł? Jak postąpić z tymi nadpłatami, kiedy koszty związane z oddaniem tych różnic są często większe niż samo zobowiązanie?

Analogicznie, co zrobić z różnicami na naszą niekorzyść, czyli kiedy kontrahenci wpłacają np. o kilka groszy za mało?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne