MF pracuje nad opodatkowaniem reklam cyfrowych
MF pracuje nad przepisami regulującymi kwestię opodatkowania przedsiębiorstw cyfrowych, póki co w zakresie tzw. digital advertising tax, czyli opodatkowania reklam cyfrowych - powiedziała dziennikarzom minister finansów Teresa Czerwińska, w kuluarach Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
"Podatek cyfrowy, kwestia oowania gospodarki cyfrowej jest wyzwaniem dla wszystkich krajów członkowskich UE. Ten problem jest dostrzegany przez wszystkich ministrów finansów. Często rozmawiamy o tym, o DST, czyli digital services tax czy o DAT (digital advertising tax), czyli o u od reklam cyfrowych, Część krajów, mimo że nie mamy konsensusu na poziomie europejskim, wprowadza DST czy DAT w jakiejkolwiek formie u siebie" - powiedziała Czerwińska.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty