Indeks tematów
A B C D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W Z Ź Ż
Typ dokumentu
Tematy: usługi marketingowe
Najnowsze   |   Najstarsze
Artykuł
15.01.2014 Podatki

Problematyka premii pieniężnych przez wiele lat sprawiała trudności. W odniesieniu do premii pieniężnych prezentowanych było (zarówno przez podatników, jak i przez organy podatkowe oraz sądy administracyjne) wiele koncepcji podejścia do tego problemu. Od pewnego czasu można zaobserwować dwie koncepcje dotyczące premii pieniężnej. Po pierwsze - strony umawiają się na premię pieniężną, która jest należna

Porada
20.10.2011 Podatki

Spółka planuje rozpoczęcie kampanii promocyjnej. W jej ramach będą m.in. przeprowadzane konkursy z nagrodami dla naszych klientów. Po rozmowie z główną księgową okazało się, że zmieniły się przepisy, na podstawie których powinniśmy odprowadzić VAT od wydanych w konkursach nagród. Czy istnieją inne możliwości prowadzenia kampanii promocyjnej, tzn. w taki sposób, aby nagrody w konkursach nie musiały

Porada
13.12.2005 Podatki

We wrześniu wystawiłem kontrahentowi fakturę za usługę marketingową dotyczącą promocji danego towaru, która nastąpiła w lipcu. W którym miesiącu powstanie obowiązek podatkowy? Co w sytuacji, gdy w październiku była wystawiona faktura na premię pieniężną za wykonany plan sprzedaży (III kwartał)?

Porada
13.03.2005

Jaką stawką VAT należy obciążyć usługi marketingowe wykonywane przez firmę polską w Polsce na rzecz kontrahenta unijnego, a jaką stawką VAT należy opodatkować usługi marketingowe wykonywane przez firmę polską za granicą na rzecz firm unijnych?

Porada
29.08.2004 Podatki

Moja firma, będąca osobą prawną, bardzo często zawiera dwa rodzaje transakcji ze swoimi partnerami w Niemczech i na Węgrzech. Są to - podpisywane każdego roku - umowy licencyjne na korzystanie przez moją firmę ze znaku towarowego (z niemieckim kontrahentem) oraz umowy o świadczenie usług marketingowych, promocyjnych i badawczo-rozwojowych (zarówno z kontrahentem niemieckim, jak i węgierskim). Czy to

Porada
29.01.2004 Podatki

Podpisałam umowę na usługi marketingowe na kwotę 6500 zł, w której określono, że moje przychody wzrosną o kwotę 50 000 zł, a wzrosły o 30 000 zł. Czy mogę całą kwotę (6500 zł) zaliczyć jako koszt uzyskania przychodu?