Indeks tematów
A B C D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W Z Ź Ż
Typ dokumentu
Tematy: napoje alkoholowe
Najnowsze   |   Najstarsze
Artykuł

24 czerwca 2020 r. weszły w życie przepisy tzw. tarczy antykryzysowej 4.0. Jest to kolejna modyfikacja tarczy antykryzysowej wprowadzającej szczególne rozwiązania prawne łagodzące skutki ekonomiczne epidemii COVID-19. W publikacji przedstawiamy, jakie rozwiązania zostały wprowadzone tarczą 4.0.

Porada
02.07.2015 Ubezpieczenia

Nie każdy przedsiębiorca sprzedający napoje alkoholowe (np. piwo) w pubie czy restauracji wie, że samo uwidacznianie ich nazw na szklankach czy nalewakach może zostać uznane za reklamę alkoholu. Podpisanie z producentem napojów alkoholowych umowy, w której zobowiąże się za wynagrodzeniem do prezentacji marki alkoholu w swoim lokalu (np. na nalewaku) oznacza konieczność wnoszenia specjalnej opłaty i

Artykuł
17.02.2015 Podatki

Wydatki na zakup alkoholu podanego podczas spotkania biznesowego mogą być kosztem podatkowym przedsiębiorcy. Warunkiem jest należyte udokumentowanie tych wydatków, potwierdzające ich racjonalność. Tak stwierdził Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach w interpretacji, której fragment przedstawiamy. Pełna treść interpretacji jest dostępna na www.inforfk.pl.