Czy w związku z realizacją projektu pn. Poprawa dostępu do specjalistycznych świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SP ZOZ poprzez modernizację budynku Przychodni w P. wraz z dobudową windy oraz zakup i wymianę aparatury i sprzętu diagnostycznego istnieje możliwość odzyskania przez Wnioskodawcę podatku od towarów i usług?
1. Czy SP ZOZ w likwidacji może posługiwać się numerem NIP nadanym SP ZOZ czy też ma dokonać aktualizacji NIP oraz VAT i ma składać deklarację VAT? 2. Czy faktury wystawiane przez SP ZOZ w likwidacji po wykreśleniu z KRS mogą być zaliczane przez kontrahentów do kosztów uzyskania przychodów oraz czy mogą być podstawą do odliczenia przez nich podatku VAT? 3. Czy wynajem mieszkań dla osób związanych ze
brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku realizacją projektu Zakup aparatu RTG dla Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w R.
możliwość odzyskania podatku VAT w odniesieniu do projektu pn. Poprawa jakości obsługi pacjenta poprzez zakup sprzętu komputerowego i unowocześnienie systemu obiegu informacji i dokumentacji medycznej w SP ZOZ
możliwość obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących zakupy towarów i usług dokonywanych w związku z realizacją projektu pn. Podniesienie jakości usług medycznych świadczonych przez SP ZOZ oraz dokonania zwrotu podatku VAT
Czy SP ZOZ () przysługuje prawo do odliczenia bądź odzyskania podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pt. Modernizacja Gminnego Ośrodka Zdrowia ()?