Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 18.05.2006, sygn. RO-XV/423/PDOP/178-275/BD/06, Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku, sygn. RO-XV/423/PDOP/178-275/BD/06
Czy kosztami reklamy prowadzonej z zastosowaniem ulotek reklamowych można w całości obciązyć koszty bieżącej działalności ?
P O S T A N O W I E N I E Naczelnik Pierwszego Skarbowego w Białymstoku działając na podstawie art.14 a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Ordynacja podatkowa ( tekst jednolity z 2005 r Dz. U. Nr 8, poz.60 ze zm.) , po rozpatrzeniu wniosku z dnia 24.03.2006 r . stwierdza, iż wydatki poniesione na reklamę prowadzoną za pomocą ulotek reklamowych kierowanych do ogółu , a nie do konkretnego adresata, w całości podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodu na podstawie art.16 pkt.28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ponieważ reklama prowadzona z zastosowaniem tych środków spełnia kryteria reklamy publicznej.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty