21.07.2005 Podatki

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 21.07.2005, sygn. II-2/4111/415/235/30/05, Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, sygn. II-2/4111/415/235/30/05

Czy wydatki na zakup ulotek reklamowych, które będą rozkładane w lokalu na stolikach lub nadawane przez pocztę jako druki bezadresowe będą stanowiły w całości koszt uzyskania przychodu jako nielimitowana reklama publiczna?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne