Kiedy powstaje obowiązek podatkowy od usług wzajemnych, które nie zostały wycenione przez strony
PROBLEM
Prowadzę biuro rachunkowe. W przypadku jednego z moich klientów (podatnik VAT czynny) strony umowy nie określiły wartości wzajemnie świadczonych usług i w związku z tym nie rozliczały się finansowo. Mój klient świadczy usługi naprawy urządzeń biurowych. Kiedy powstaje obowiązek podatkowy od tych usług (świadczonych przez mojego klienta regularnie od początku 2014 r.), jeżeli wartość tych świadczeń de facto strony określiły dopiero po zakończeniu umowy, tj. w styczniu 2016 r.? Klient rozlicza się za pomocą deklaracji VAT-7.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się