28.06.2018 Podatki

Czy należy wystawić PIT-11 w przypadku śmierci pracownika

PROBLEM

W trakcie 2015 r. zmarł jeden z naszych pracowników. Czy trzeba wystawiać PIT-11 na jego nazwisko?

RADA

Tak, mają Państwo obowiązek wystawić informację PIT-11 na zmarłego pracownika. Należy ją przesłać do naczelnika urzędu skarbowego właściwego dla pracownika na dzień jego śmierci. W informacji tej należy uwzględnić kwoty otrzymane przez pracownika do dnia śmierci. Szczegóły - w uzasadnieniu.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne