12.04.2012 Podatki

Jak powinien postąpić pracodawca, do którego wrócił PIT-11

W lutym br. wysłałam pocztą PIT-11 za 2011 r. byłemu pracownikowi na adres, który miałam w dokumentach kadrowych. PIT-11 nie został odebrany i wrócił do naszej firmy, mimo podwójnego awizowania. Jak powinnam w takim przypadku postąpić? Od innego pracownika dowiedziałam się, że pracownik, do którego wysłałam PIT-11, nie mieszka od jakiegoś czasu pod tym adresem, a mieszkanie stoi puste. Czy poniosę jakieś konsekwencje niedoręczenia PIT-11 temu pracownikowi?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne