Jak powinien postąpić pracodawca, do którego wrócił PIT-11
W lutym br. wysłałam pocztą PIT-11 za 2011 r. byłemu pracownikowi na adres, który miałam w dokumentach kadrowych. PIT-11 nie został odebrany i wrócił do naszej firmy, mimo podwójnego awizowania. Jak powinnam w takim przypadku postąpić? Od innego pracownika dowiedziałam się, że pracownik, do którego wysłałam PIT-11, nie mieszka od jakiegoś czasu pod tym adresem, a mieszkanie stoi puste. Czy poniosę jakieś konsekwencje niedoręczenia PIT-11 temu pracownikowi?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się