Jakie skutki podatkowe wywołuje udzielenie premii pieniężnej
Prowadzimy sprzedaż dodatków do produkcji spożywczej do piekarń, cukierni oraz lodziarni. Do tej pory sporządzaliśmy z odbiorcami umowy sprzedaży, udzielając odbiorcom marży przy limitach wartościowych odbioru naszych ulepszaczy (udzielamy zróżnicowanej marży od 3 do 10%). Po osiągnięciu limitu zakupu przez odbiorcę uznawaliśmy go notą. Czy od 1 stycznia 2005 r. zmieniły się zasady? Czy nadal można wystawiać noty na udzieloną marżę oraz jakie są tego obecnie skutki podatkowe?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się