Czy pracownik może żądać wypłaty wynagrodzenia na konto po ustaniu zatrudnienia
Z jednym z naszych pracowników 16 marca 2011 r. rozwiązaliśmy umowę o pracę. Pracownik dotychczas pobierał wynagrodzenie w kasie firmy, a po ustaniu zatrudnienia nie pojawił się po odbiór pensji, tylko przesłał pisemny wniosek o przekazanie jej na rachunek bankowy. We wniosku nie wskazał właściciela rachunku, tylko nazwę banku i numer konta. Ponadto nie mamy żadnego kontaktu z tym pracownikiem. Czy pismo pracownika złożone już po ustaniu zatrudnienia jest dla nas wiążące?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się