13.11.2005

Jak rozliczać się z pracownikami za używanie telefonów komórkowych?

Nasza firma oddaje do dyspozycji pracowników pracujących w terenie służbowe telefony komórkowe. Zgodnie z umową o przekazaniu telefonu służbowego, część pracowników rozlicza się miesięcznie z rozmów według billingu, inni z kolei mają ustalony miesięczny ryczałt za rozmowy. Czy koszty rozmów telefonicznych stanowią dodatkowy przychód dla pracownika? Czy należy od nich naliczać składki na ubezpieczenia społeczne i zaliczkę na podatek?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne