Jak ustalić wymiar urlopu w przypadku nieprzedstawienia przez pracownika wszystkich świadectw pracy?
Jeden z pracowników naszej firmy w dniu zatrudnienia, tj. 2 stycznia 2003 r., dołączył do swojej dokumentacji świadectwo szkolne i jedno świadectwo pracy. Na podstawie tych dokumentów wyliczyłam, że jego staż urlopowy wynosi 4 lata i przyznałam mu 20 dni urlopu. Po 2 latach pracy w naszej firmie pracownik ten doniósł pozostałe świadectwa pracy, z których wynikało, że już w momencie zatrudnienia posiadał on staż urlopowy przekraczający 10 lat, co uprawniało go do 26 dni urlopu. Czy musimy przeliczyć urlop od początku i dodać do obecnego wymiaru 12 dni (2 lata x 6 dni)?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się