Czy niewypłacone wynagrodzenie może być kosztem uzyskania przychodu?
Zajmuję się sprawami kadrowymi w dużym zakładzie pracy, w którym kwestia wypłaty wynagrodzeń została uregulowana w regulaminie wynagradzania. Wypłata dla wszystkich pracowników następuje do 5. dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Podobno zmieniły się przepisy dotyczące kosztów uzyskania przychodu. Czy w styczniu br. mogę wliczyć do swoich kosztów uzyskania przychodu wynagrodzenie za pracę za ten miesiąc, jeżeli faktycznie wynagrodzenia te będą wypłacone dopiero 5 lutego?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się