Jak rozliczyć w księgach rachunkowych zakupione usługi reklamowe, które są częściowo refakturowane
PROBLEM
Nasza spółka w porozumieniu z partnerem biznesowym zamówiła usługę reklamową polegającą na zamieszczaniu w Internecie reklamy zachęcającej do skorzystania z oferowanych usług. Umówiliśmy się z partnerem, że koszty jej opracowania i zamieszczenia na stronach internetowych będą dzielone po połowie i zostaną przez nas refakturowane. W jaki sposób należy rozliczyć w księgach rachunkowych refakturowanie tej usługi? Czy jeśli te działania reklamowe w Internecie będą trwały 3 miesiące, to należy je rozliczać w czasie?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się