13.12.2022 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 13 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.658.2022.3.JŚ

Obowiązki płatnika oraz możliwości skorzystania ze zwolnienia przedmiotowego przy sprzedaży premiowej.

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

1 września 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 23 sierpnia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług, uzupełniony pismem z 13 września 2022 r. Ponadto, uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem, które wpłynęło 7 grudnia 2022 r.

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Wnioskodawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, posiadającą nieograniczony obowiązek podatkowy na terytorium Polski. Spółka jest czynnym podatnikiem VAT. Głównym przedmiotem działalności Wnioskodawcy jest umożliwianie prowadzenia sklepów spożywczych na zasadach franczyzy. W zakresie swojej działalności gospodarczej Wnioskodawca planuje umożliwienie swoim klientom i potencjalnym klientom (dalej: Klienci), zbierania tzw. Punktów, których zapis będzie przechowywany elektronicznie w aplikacji mobilnej przeznaczonej do zainstalowania na urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym ... lub .... Wnioskodawca zapewni obsługę technologiczną programu punktowego. Celem wdrożenia programu punktowego, jest promocja sprzedaży asortymentu w sieci sklepów oraz związanie klientów z marką Wnioskodawcy (dalej Program). Istotą i celem Programu jest również zachęcenie klientów do nabywania oferowanych świadczeń poprzez przekazania punktów w ramach sprzedaży premiowej.

Opis funkcjonalności Punktów:

Klient korzystający z aplikacji Wnioskodawcy otrzyma unikalny kod kreskowy wraz z numerem, przypisany do danego Klienta i jego konta w ramach programu punktowego. Klient będzie mógł mieć tylko jeden kod kreskowy z numerem. Kod ten identyfikuje Klienta oraz jego indywidualne konto prowadzone w systemie Wnioskodawcy oraz udostępnione przez aplikację. Na koncie tym zapisywane są informacje o działaniach i aktywnościach Klienta w ramach Programu punktowego.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne