Czy meble zakupione do budowanego budynku mogą zostać od razu zaliczone w koszty
PROBLEM
Jednostka prowadzi budowę budynku wielofunkcyjnego, w którym będzie mieściła się zarówno część biurowa, jak i usługowa. Budynek zostanie oddany do użytku w październiku 2022 r. Już teraz trwają zakupy mebli biurowych do niego. Czy meble te można ująć w ewidencji księgowej jako koszty już w momencie zakupu? W polityce rachunkowości mamy zapis, że składniki majątku o wartości poniżej 10 000 zł są odpisywane w koszty w miesiącu oddania ich do użytkowania.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się