Porada aktualna na dzień 13-09-2024

Jak rozliczać i wykazywać w księgach rachunkowych niskocenne środki trwałe

PROBLEM

Spółka co kilka lat wymienia drobny sprzęt biurowy. Głównie są to komputery przenośne, monitory, telefony służbowe. Jednostkowa wartość zakupionych przedmiotów jest zazwyczaj stosunkowo niska, jednakże wartość całej faktury często dość wysoka. W jaki sposób rozliczyć i wykazać w księgach rachunkowych zakup składników majątku o niskiej wartości w przypadku jednorazowych i nieczęstych transakcji? Czy powinno opierać się na przepisach podatkowych jako wytyczne w tym zakresie? 

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne