Jak powinna zostać zorganizowana praca w biurze w związku z powszechnym luzowaniem obostrzeń
Luzowanie obostrzeń powoduje, że pracodawcy podejmują decyzję o ponownym otwarciu zakładów pracy i choćby częściowej rezygnacji z pracy zdalnej. Powrót pracowników do zakładu pracy wymaga od pracodawcy stworzenia takich zasad i warunków pracy, które zminimalizują ryzyko zakażenia koronawirusem i zapewnią pracownikom poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy. Zgodnie bowiem z art. 207 § 2 oraz art. 304 Kodeksu pracy, obowiązki dotyczące zapewnienia osobom pracującym odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy spoczywają na pracodawcy.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się