08.07.2021 05:00 Kadry i płace

Jak powinna zostać zorganizowana praca w biurze w związku z powszechnym luzowaniem obostrzeń

Luzowanie obostrzeń powoduje, że pracodawcy podejmują decyzję o ponownym otwarciu zakładów pracy i choćby częściowej rezygnacji z pracy zdalnej. Powrót pracowników do zakładu pracy wymaga od pracodawcy stworzenia takich zasad i warunków pracy, które zminimalizują ryzyko zakażenia koronawirusem i zapewnią pracownikom poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy. Zgodnie bowiem z art. 207 § 2 oraz art. 304 Kodeksu pracy, obowiązki dotyczące zapewnienia osobom pracującym odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy spoczywają na pracodawcy.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty