Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Niewystawienie przez bank rocznej informacji PIT-8C nie zwalnia podatnika z obowiązku wykazania kwot otrzymanych z tego tytułu w rocznym zeznaniu podatkowym. W przypadku uzyskania przychodów z tzw. innych źródeł, rocznego rozliczenia podatku dochodowego podatnik dokonuje na formularzu PIT-36. Wysokość przychodu otrzymanego z tego tytułu podatnik może ustalić korzystając z danych zawartych w wyciągu
Nagrody/premie otrzymywane przez klientów w ramach akcji promocyjnych stanowią dla klientów Spółki przychód, który należy zakwalifikować do przychodu z innych źródeł, o którym mowa w art. 20 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym na ogólnych zasadach, przy zastosowaniu skali podatkowej. Na Spółce dokonującej
Czy pieniądze otrzymywane od banku w ramach programu premiowego Kupujesz - Zyskujesz Wnioskodawczyni zobowiązana jest opodatkować pomimo, że bank twierdzi, że korzysta ona ze zwolnienia w oparciu o art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Czy Bank zobowiązany jest wystawić Wnioskodawczyni PIT-8C?
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Czy w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2015 roku, dla opisanych w stanie faktycznym świadczeń skutkujących osiągnięciem przez Klientów za pośrednictwem Banku przychodów z tytułu konkursów, loterii oraz sprzedaży promocyjnej (w tym tzw. cash back), zastosowanie będą mieć zasady opodatkowania wyrażone w art. 30 ust. 1 pkt 2 UPDOF z uwzględnieniem zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt
Skutki podatkowe związane ze zwrotem części ceny (kwoty Cashback) wypłaconej Klientom i związanych z tym obowiązków płatnika
Czy wypłacona premia (Cashback) stanowi dla Spółki koszt uzyskania przychodu, potrącany w momencie ujęcia refaktur otrzymanych od X.
Przy założeniu, że Cashback stanowi nagrodę związaną ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f., czy A. Przedstawicielstwo w Polsce powinno być postrzegane jako płatnik i w związku z tym zobowiązane do obliczenia, pobrania i wpłaty do urzędu skarbowego 10% podatku na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f. w związku z kwotami Cashbacku wypłacanymi Posiadaczowi Kart przez A
1) Czy kwota Cashback wypłacana Posiadaczom Kart stanowi nagrodę związaną ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f.?2) Czy Cashback wypłacany Posiadaczowi Kart podlega zwolnieniu z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 u.p.d.o.f., jeżeli kwota Cashback wypłacana za skorzystanie z pojedynczej Oferty (tzn. zakup towarów lub usług w ramach wykorzystania jednej Oferty
Obowiązek Spółki jako płatnika związanych z przekazaniem Klientom świadczeń w ramach organizowanych przez Spółkę akcji promocyjnych stanowiących konkursy, loterie oraz sprzedaże premiowe
1. Czy nagrody przekazywane przez Bank na rzecz klientów, osób fizycznych, w ramach przedstawionego w opisie stanu faktycznego schematu programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych organizowanych przez Bank stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową towarów i usług w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podlegają opodatkowaniu 10%
Czy świadczenia dokonywane w związku z akcjami promocyjnymi oferowanymi przez Bank przekazywane osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą należy zakwalifikować do źródeł przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 ze zmianami; dalej jako: ustawa o pdof)
PIT - w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie klientów nieprowadzących działalności gospodarczej z tytułu otrzymania nagród związanych z akcjami promocyjnymi.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
1) Czy cashback przyznany zgodnie z Warunkami Członkostwa Użytkownikom będącym osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej jest zwolniony z podatku dochodowego od osób fizycznych, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i tym samym na Wnioskodawcy nie ciąży obowiązek sporządzenia informacji PIT-8C, o której mowa w art. 42a ustawy o podatku dochodowym
Obowiązki podatkowe z tytułu przekazania osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej w ramach programu lojalnościowego nagród rzeczowych tj. voucherów czyli bonów lub cahsbacku.
Obowiązki podatkowe z tytułu przekazania osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej w ramach programu lojalnościowego nagród w postaci cashbacku.
brak obowiązku ustalania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej według sposobu określenia proporcji, o którym mowa w art. 86 ust. 2a ustawy w związku z uczestnictwem w systemie cash poolingu; - nieuznanie Wnioskodawcy za podatnika VAT z tytułu uczestnictwa w systemie cash poolingu