Zwolnienie od akcyzy, na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy, paliwa lotniczego o kodzie CN 2710 12 31
Uznanie, że Spółce będzie przysługiwało zwolnienie z podatku akcyzowego ze względu na przeznaczenie, w związku z planowanym nabywaniem paliw lotniczych o kodzie CN 2710 19 21
Możliwość zwolnienia od akcyzy wyrobów akcyzowych wykorzystywanych do lotów.
Zwolnienie od akcyzy benzyny lotniczej, tankowanej do samolotów wynajmowanych klientom wraz z paliwem
brak zwolnienia od akcyzy, na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy, paliwa lotniczego o kodzie CN 2710 12 31
Możliwość zwolnienia od akcyzy wyrobów akcyzowych przeznaczonych do produkcji podpałki
Brak obowiązku weryfikacji – w Centralnym Rejestrze Podmiotów Akcyzowych – podmiotów zużywających nabywających paliwo lotnicze zwolnione od akcyzy.
Zwolnienie od akcyzy wyrobów energetycznych przeznaczonych do serwisu, konserwacji oraz napraw silników statków powietrznych
zastosowanie przez Spółkę zwolnienia od akcyzy w przypadku, gdy po sprzedaży wyrobów akcyzowych na rzecz podmiotu zużywającego podmiot ten przeznaczy je na cele naruszające warunki zwolnienia
Zwolnienie z akcyzy wyrobów akcyzowych przeznaczonych do statków powietrznych
Brak możliwości uznania spółki za podmiot zużywający wyroby akcyzowe, zwolnione od akcyzy ze względu na przeznaczenie, tj. używane w statkach powietrznych paliwo do silników odrzutowych o kodzie CN 2710 19 21.
Zwolnienie z akcyzy wyrobów akcyzowych przeznaczonych do statków powietrznych
w zakresie zastosowania dla dostawy paliwa lotniczego na rzecz pośrednika stawki podatku VAT w wysokości 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 18 ustaw
Zasadność stosowania 0% stawki VAT do dostaw paliwa na rzecz przewoźników nieposiadających siedziby działalności gospodarczej na terytorium kraju, wykonujących głównie przewozy w transporcie międzynarodowym.
zastosowanie stawki 0% przy dostawie paliwa na rzecz przewoźników lotniczych
zakresie terminu ważności zaświadczenia będącego dokumentem uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla dostawy paliwa na rzecz przewoźników wykonujących głównie przewozy w transporcie międzynarodowym,
Czy w przypadku gdy dostawa paliwa służy zaopatrzeniu środków transportu lotniczego uzywanych do wykonywania transportu międzynarodowego, Spółka ma prawo do stosowania stawki 0% bez względu na to, czy dostawa miała miejsce bezpośrednio na rzecz przewoźnika, czy też za pośrednictwem podmiotu trzeciego?