obowiązki płatnika w związku z organizowanymi przez Spółkę konkursami
Czy do nagród finansowych, które będą zdobyte w zawodach sportowych w przyszłości przez Wnioskodawcę prowadzącego pozarolniczą działalność gospodarczą, znajdzie zastosowanie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Obowiązki płatnika z tytułu nagród w akcjach marketingowych, akcjach promocyjnych, loteriach.
Czy w oparciu o obowiązujące przepisy od nagrody podatek powinien wynosić 10%?
Czy w przypadku nagród otrzymanych przez osoby prawne, w tym fundacje i stowarzyszenia na Wnioskodawcy ciążą jakiekolwiek obowiązki, w szczególności obowiązki płatnika, w związku z przekazaniem nagrody.
Dotyczy obowiązków płatnika w związku z organizowanymi przez Spółkę konkursami, których organizatorem jest Spółka oraz Spółka wraz ze współorganizatorami
Obowiązki płatnika w związku z wydaniem nagród uczestnikom programu motywacyjnego
Wartość wygranej w konkursie jako koszt uzyskania przychodu przy sprzedaży nieruchomości.
Obowiązki płatnika w związku z przekazywaniem nagród wygranych w konkursach.
Czy Spółka ma obowiązki płatnika z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jeśli wypłaca "Nagrody" z "Konkursu", który polega na polecaniu (zgłaszaniu) kandydatów do zatrudnienia przez Spółkę i którego uczestnikami mogą być zarówno osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, jak i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą?
opodatkowanie nagrody pieniężnej wypłaconej przez fundację amerykańską
Obowiązki płatnika w zakresie skutków podatkowych organizacji Akcji Marketingowych.
Ustalenie, czy wydatki ponoszone przez Spółkę na zakup nagród w ramach konkursów i programów motywacyjnych stanowią koszty uzyskania przychodów.
Obowiązki płatnika w związku z wydaniem nagród przekazywanych uczestnikom konkursu.