Indeks tematów
A B C D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W Z Ź Ż
Typ dokumentu
Tematy: marketing
Najnowsze   |   Najstarsze
Interpretacja
05.07.2004 Podatki

Czy świadczoną przez jednostkę usługę pod nazwą "Szkolenie wyjazdowe - obsługa klienta" należy traktować jako usługę doradztwa i opodatkować stawką 22-procentową?

Interpretacja
10.11.2004 Podatki

Czy usługi świadczone przez Spółkę na rzecz dostawców telefonów są usługami z zakresu reklamy, opodatkowanymi w kraju siedziby odbiorcy zgodnie z art. 27 ust. 4 ustawy o VAT?

Interpretacja
04.02.2005 Podatki

Czy umieszczenie przez Spółkę na terenie obcych placówek handlowych materiałów reklamowych, które pozostają wyłączną własnością Spółki podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

Interpretacja
30.03.2005 Podatki

Czy koszt zakupu badań marketingowych oraz zakupu usług kreacji reklamy należy rozliczyć jednorazowo w dacie poniesienia, czy rozliczyć w kolejnym roku podatkowym, w którym nastąpi emisja przygotowanej na podstawie badań reklamy i promocji? Jeśli koszty te należy rozliczyć w przyszłym roku, to czy zaliczyć jednorazowo w koszty, czy rozliczać 12 miesięcy?

Interpretacja
15.04.2005 Podatki

Czy:w związku ze stosowanym schematem wynagrodzenia opartym na metodzie koszt plus (poniesione w okresie rozliczeniowym wydatki powiększone o 5% marży), wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w ramach działań marketingowych i promocyjnych na rzecz podmiotów zagranicznych stanowią jej koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób

Interpretacja
12.07.2005 Podatki

Czy akcja marketingowa polegająca na rozdawaniu produktów dla niemowląt adresowana do kobiet z dużych miast, w 7-8 miesiącu ciąży, z wykształceniem minimum średnim oraz dobrze sytuowane- może być uznana za reklamę publiczną?

Interpretacja
04.08.2005 Podatki

Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w związku z organizacją promocji w ramach sprzedaży premiowej, mimo, iż obrót stanowiący podstawę nabycia nagrody w ramach sprzedaży premiowej stanowi również podstawę do wypłaty wynagrodzenia za osiągnięcie określonego poziomu obrotów na podstawie umów handlowych, które to wynagrodzenie Spółka zalicza do kosztów uzyskania przychodów

Interpretacja
17.11.2005 Podatki

CZY wydatki ponoszone na reklamę produktów leczniczych do momentu wstrzymania emisji, jak i późniejsze nakłady na dostosowanie kampanii marketingowych do ograniczeń wynikających z decyzji GIF dla celów podatkowych są kwalifikowane jako w pełni odliczalne koszty reklamy publicznej.

Interpretacja
28.04.2006 Podatki

Czy ponoszone wydatki na zakup usług marketingowo - reklamowo- promocynjych, świadczonych przez sieci i odbiorców hurtowych, stanowią koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych.

Interpretacja
31.05.2006 Podatki

Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z usługami "marketingowymi" (wynagrodzenie pieniężne za wyniki współpracy; opłata ryczałtowa) świadczonymi na podstawie umowy przez firmę PPP w Libanie.

Interpretacja
11.08.2006 Podatki

Czy wydatki na akcję marketingową związaną z ofertą prenumeraty czasopism na rok następny powinny być uznane za koszty uzyskania przychodu w roku ich poniesienia (zarachowania).

Interpretacja
23.10.2006 Podatki

Czy wydatki, w związku z którymi brak w dniu bilansowym dokumentów (faktur), są kosztami uzyskania przychodów w roku podatkowym, w którym otrzymano dokumenty, czy też te, w stosunku do których dokumenty otrzymano po zakończeniu roku podatkowego, ale przed terminem złożenia CIT-8 lub datą rzeczywistego złożenia CIT-8, w zależności od ich związku pośredniego lub bezpośredniego z przychodami danego roku

Interpretacja
11.12.2006 Podatki

Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów

Interpretacja
03.04.2007 Podatki

Czy koszty nagród rzeczowych (np. sprzęt komputerowy, AGD, plecaki, czapki z logo, wycieczki, bony towarowe) za zakup/sprzedaż określonej ilości soczewek okularowych lub za zakup/sprzedaż soczewek przekraczające określoną w regulaminie promocji kwotę, wydawanych właścicielom salonów (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, wspólnicy spółek prawa handlowego) lub personelowi tych salonów

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Kiedy powstaje przychód podatkowy z abonamentu za usługi telewizji kablowej i dostępu do internetu, jeżeli opłata dotyczy okresu rozliczeniowego, który nie pokrywa się z miesiącem kalendarzowym, a faktura lub Mój Rachunek jest wystawiana z góry przed końcem przyjętego okresu rozliczeniowego (pytanie 1a)? Kiedy powstaje przychód podatkowy z abonamentu telefonicznego, jeżeli opłata dotyczy okresu rozliczeniowego

Interpretacja
23.07.2007 Podatki

ponoszone przez Spółkę wydatki, na organizowanie dwojakiego rodzaju spotkań promocyjnych dla lekarzy, są kosztami reklamy i mogą w całości stanowić koszt uzyskania przychodów

Interpretacja
24.09.2007 Podatki

Czy w przypadku opodatkowywania nieodpłatnego przekazanie towarów na cele reprezentacji i jednocześnie obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów, podatek należny z tytułu przekazania towarów będzie stanowił koszt uzyskania przychodu?

Interpretacja
27.12.2007 Podatki

Jak powinny być rozliczone (księgowane) nakłady na to przedsięwzięcie i nakłady na ciągłą aktualizację tejże żywej ekspozycji i na inne tego samego typu przedsięwzięcia ?Czy prawidłowo zaliczane są w koszty podatkowe wydatki w kwocie 123 762,96 zł na zakup od C koncepcji marketingowej C, urządzeń ekspozycji i logo znaku C w miesiącach płatności faktury przez okres 2 lat tj. od 03.2007 r. do 02.2009

Interpretacja
20.02.2008 Podatki

Czy Spółka ma prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez sprzedawców a dokumentujących usługi reklamy i promocji świadczone zgodnie z umowami o współpracy i porozumieniami?

Interpretacja
28.05.2008 Podatki

Czy świadczenia wykonywane przez Spółkę na rzecz dostawców towarów, określane jako marketingowe usługi okolicznościowe, stanowią usługi w rozumieniu przepisów ustawy o VAT i jako takie podlegają opodatkowaniu podstawową 22% stawką podatku VAT oraz dokumentowaniu fakturami VAT?

Interpretacja
03.06.2008 Podatki

Czy świadczenia wykonywane przez Spółkę na rzecz dostawców towarów, określane jako marketingowe usługi okolicznościowe, stanowią usługi w rozumieniu przepisów ustawy o VAT i jako takie podlegają opodatkowaniu podstawową 22% stawką podatku VAT oraz dokumentowaniu fakturami VAT?

Interpretacja
11.06.2008 Podatki

Czy Spółce przysługuje prawo do obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku należnego w zakresie podatku naliczonego w fakturach, których przedmiotem są opłaty za przyjęcie towaru do sprzedaży, zważywszy, że zgodnie z art. 88 ust. 3a pkt 4c ustawy, prawo obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku nie przysługuje w przypadku faktur stwierdzających czynności, które potwierdzają czynności, do których mają

Poprzednia Następna