Indeks tematów
A B C D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W Z Ź Ż
Typ dokumentu
Tematy: cel promocyjny
Najnowsze   |   Najstarsze
Interpretacja
31.10.2022 Podatki

Ustalenie czy refundowanie przez kontrahenta rabatu udzielonego przez Wnioskodawcę klientowi ostatecznemu powoduje powstanie obowiązku podatkowego w podatku od towarów i usług.

Interpretacja
28.06.2021 Podatki

Opodatkowaniu podatkiem VAT podlegają działania polegające na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest i w konsekwencji Gminie przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT z faktur dokumentujących te czynności. Natomiast działania promocyjne i edukacyjne nie podlegają opodatkowaniu i Gminie nie przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT w tym zakresie.

Interpretacja
31.01.2011 Podatki

Czy Spółka prawidłowo zalicza wartość wydatków poniesionych w związku z zakupem lub wytworzeniem towarów o niskiej jednostkowej wartości będących standardowymi produktami Spółki wydawanych w opakowaniach zawierających dane o charakterze reklamowym w ramach prowadzonych akcji marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób

Interpretacja
18.11.2010 Podatki

Uznanie czynności związanych z wykonywaniem zadań nałożonych ustawą z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) polegających na przekazywaniu upominków związanych z promocją miasta

Interpretacja
10.09.2009 Podatki

Nieodpłatne przekazanie upominków z logo oraz bez logo w ramach promocji Gminy, wobec których Zainteresowanemu nie będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego (§ 13 ust. 1 pkt 11)

Interpretacja
30.05.2005 Podatki

Czy należy naliczyć podatek od towarów i usług od przekazania gazetek reklamowych klientom?

Interpretacja
26.01.2005 Podatki

W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą organizowane są spotkania z kontrahentami oraz przedstawicielami handlowymi dostawców, w toku których dochodzi do zużycia na cele reprezentacji i reklamy towarów w postaci: kawy, herbaty, soków, cukru itp. Czy czynności takie stanowią dostawę towarów, czy ich zaistnienie rodzi obowiązek wystawienia faktury wewnętrznej?