Interpretacja indywidualna z dnia 28.01.2015, sygn. IPPP2/443-573/13/15-6/S/AO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-573/13/15-6/S/AO
W zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od wartości usług marketingowych bez obowiązku wyodrębnienia wartości poszczególnych elementów składowych usługi marketingowej i prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od tej części usługi marketingowej, która odpowiada wartości nagród zakupionych przez Organizatora.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z 12 czerwca 2013 r. (data wpływu 14 czerwca 2013 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od wartości usług marketingowych bez obowiązku wyodrębnienia wartości poszczególnych elementów składowych usługi marketingowej i prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od tej części usługi marketingowej, która odpowiada wartości nagród zakupionych przez Organizatora - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 czerwca 2013 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od wartości usług marketingowych bez obowiązku wyodrębnienia wartości poszczególnych elementów składowych usługi marketingowej i prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od tej części usługi marketingowej, która odpowiada wartości nagród zakupionych przez Organizatora.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
SP. z o.o. (dalej jako Spółka) należy do międzynarodowej Grupy X. zajmującej się produkcją i sprzedażą wyrobów elektroniki użytkowej. Produkty marki X. są sprzedawane w ponad 120 krajach na 5 kontynentach. Grupa posiada własną sieć ośrodków zajmujących się prowadzeniem badań produkcyjnych, marketingowych i dystrybucyjnych.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty