Interpretacja indywidualna z dnia 26.10.2010, sygn. IBPBII/1/415-664/10/BJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-664/10/BJ
Czy aby uwzględnić wydatki w uldze na cele mieszkaniowe wnioskodawczyni musi posiadać do faktur za usługi remonowo-budowlane i transportowe umowy, kosztorysy, protokoły odbioru czy wystarczy prawidłowo wystawiona faktura VAT?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawczyni, przedstawione we wniosku z dnia 20 lipca 2010r. (data wpływu do tut. Biura 26 lipca 2010r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości dokonania odliczeń poniesionych w 2005r. wydatków na remont lokalu mieszkalnego udokumentowanych fakturami VAT dotyczącymi należności za usługi remontowo-budowlane i usługi transportowe - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 lipca 2010r. do tut. Biura wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości dokonania odliczeń poniesionych w 2005r. wydatków na remont lokalu mieszkalnego udokumentowanych fakturami VAT dotyczącymi należności za usługi remontowo-budowlane i usługi transportowe.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty