Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 22.08.2007, sygn. BI/415-1192/06, Izba Skarbowa w Gdańsku, sygn. BI/415-1192/06
Czy wartość towarów zużytych w trakcie pokazów i prezentacji na targach oraz w trakcie prowadzoneych szkoleń (w części przewyższającej odpłatność za nie) stanowi reklamę publiczną
Decyzja
Na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w brzmieniu obowiązującym do 30.06.2007r. w związku z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590), po zakończeniu postępowania wszczętego postanowieniem z dnia 19 lipca 2007r. nr BI/415-1192/06 w sprawie zmiany postanowienia Naczelnika Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim z dnia 18 października 2006r., nr DF/415-22/06 wydanego dla Pana ... zawierającego pisemną interpretację co do zakresu i sposobu stosowania prawa podatkowego
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty