Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.01.2006, sygn. PD-415/46/2005, Urząd Skarbowy w Łukowie, sygn. PD-415/46/2005
Zapytanie podatnika dotyczy obowiązków w zakresie wyboru odpowiedniego formularza zeznania podatkowego w związku z likwidacją działalności gospodarczej, w sytuacji braku dochodu z tejże działalności w roku podatkowym.
Wnioskiem z dnia 02.12.2005r zwrócił się Pan do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Łukowie z prośbą o zajęcie stanowiska w sprawie złożenia zeznania podatkowego w związku z likwidacją działalności gospodarczej, opodatkowanej na zasadach ogólnych. Zgodnie ze złożonym pismem zlikwidował Pan w dniu 12.05.2005r działalność gospodarczą, składając w tutejszym urzędzie stosowne dokumenty. Pana zapytanie dotyczy kwestii złożenia odpowiedniego formularza zeznania podatkowego za rok podatkowy 2005: czy ma to być druk dla osób, które prowadziły działalność gospodarczą (PIT-36) czy dla osób, które nie prowadziły działalności gospodarczej. Ponadto pyta się Pan, jakie inne dokumenty powinien Pan złożyć w związku z likwidacją działalności gospodarczej (jakie PIT, itp.)
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty