Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.09.2005, sygn. PP 443/180/1/168/05, Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki, sygn. PP 443/180/1/168/05
Z przedmiotowego pisma wynika, że Spółka zawarła przedwstępną umowę na zakup lokalu użytkowego, w którym będzie mieścić się oddział firmy. Przekazanie lokalu do użytku i rozpoczęcie prowadzenia w nim działalności nastąpi po jego wybudowaniu w styczniu 2006 r., a przeniesienie na własność nastąpi po spłacie rat w czerwcu 2006 r. W okresie od stycznia 2006 do czerwca 2006 firma będzie ponosić koszty związane z wykończeniem i wyposażeniem tego lokalu.Wątpliwości Spółki dotyczą następującej kwestii : czy będzie można odliczać na bieżąco podatek naliczony wykazany na fakturach dokumentujących wykonanie prac adaptacyjnych, wykończeniowych i wyposażenia przedmiotowego lokalu. Spółka uważa, że będzie miała prawo odliczać podatek VAT z faktur potwierdzających wykonanie ww. robót oraz zakup wyposażenia.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty