Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 30.06.2005, sygn. PV/443-161/IV/2005/DB, Pomorski Urząd Skarbowy, sygn. PV/443-161/IV/2005/DB
Czy usługi świadczone przez Spółkę w ramach działalności centrum telefonicznego i serwisowego będą podlegały zwolnieniu przedmiotowemu z opodatkowania podatkiem VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, 535 ze zm.)?
POSTANOWIENIE
Naczelnik Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60) po rozpatrzeniu wniosku Podatnika o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie zwolnienia przedmiotowego od podatku VAT usług świadczonych na rzecz Podatnika w ramach działalności centrum telefonicznego (call center) i serwisowego, tzw. outsourcing, sklasyfikowanych w grupowaniu PKWiU 67.13.10-00.90
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty