Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 25.02.2005, sygn. PV-MŁ/443-17/O/05, Urząd Skarbowy w Malborku, sygn. PV-MŁ/443-17/O/05
jaki dokument będzie stanowił podstawę do dokonania korekty zapisów w ewidencji nabycia towarów i usług VAT ? Podatnik uważa, że w przypadku zerwania umowy komisu przez komitenta nie będącego podatnikiem podatku od towarów i usług, komisant ma prawo do wystawienia faktury VAT Komis- Korekta.
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. Nr 8, poz.60 z 2005 r. ) po rozpatrzeniu wniosku podatnika z dnia 31.01.2005 r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dokumentowania korekt związanych z nabyciem towarów, dokonania korekt zapisów w ewidencji nabycia towarów i usług VAT oraz osób uprawnionych do wystawienia faktur korygujących w związku z zerwaniem umowy komisu przez komitenta, w przypadku przyjmowania w komis towarów używanych od osób, które nie są podatnikami podatku od towarów i usług
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty