Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 09.11.2004, sygn. P-3-415/37/04, Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, sygn. P-3-415/37/04
Jak należy zakwalifikować koszty związane z testowaniem zapachów, czy należy zakwalifikować je jako koszty reprezentacji i reklamy czy jako pozostałe koszty ?
Pytanie podatnika
W związku z pisemnym zapytaniem Pana z dnia 11 października 2004 r., uzupełnionym w dniu 04 listopada 2004 r., w sprawie zaliczenia wydatków związanych z testowaniem zapachów do kosztów reprezentacji i reklamy lub do pozostałych kosztów, zgodnie z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz. 926 z późn. zm.) - Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie wyjaśnia co następuje:
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
![Kup dostęp](https://static-smj.infor.pl/ifk/img/paywall.jpg)