Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 30.07.2004, sygn. DP-423/9/2004, Urząd Skarbowy Poznań-Wilda, sygn. DP-423/9/2004
Przedsiębiorca prowadzący w formie spółki jawnej działalność handlową polegającą min. na sprzedaży hurtowej artykułów żywnościowych a w szczególności produktów przemysłu wędliniarskiego, zamierza przeprowadzić akcję reklamowo-promocyjną tych wyrobów. Wyroby te mają zostać nieodpłatnie przekazane do sieci sklepów wędliniarskich i przeznaczone na poczęstunki dla klientów sklepów. Celem akcji jest zapoznanie klientów z ofertą spółki oraz przekonanie ich o wysokiej jakości oferowanych produktów. W przedstawionym powyżej stanie faktycznym przedsiębiorca pyta czy wartość przekazanych wyrobów powinna stanowić koszt reprezentacji i reklamy objęty limitem na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (j.t. Dz.U. z 2000r. Nr 14, poz. 176 ze zm.), czy też tak prowadzona akcja reklamowa mieści się w pojęciu reklamy prowadzonej w sposób publiczny, a w związku z tym wydatki te nie są objęte limitem?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
![Kup dostęp](https://static-smj.infor.pl/ifk/img/paywall.jpg)