Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 07.06.2004, sygn. DUS-PBF/415/25/2004 r./K.Sz., Drugi Urząd Skarbowy w Częstochowie, sygn. DUS-PBF/415/25/2004 r./K.Sz.
Czy koszty związane z wydrukowaniem katalogów ofertowych należy zakwalifikować jako koszty reprezentacji i reklamy, czy też jako inne wydatki w podatku dochodowym od osób fizycznych? Jak należy rozliczyć poniesione koszty w podatku od towarów i usług?
Pytanie podatnika
Poniesione na wydrukowanie katalogów wydatki nie mają cech reprezentacji i reklamy lecz charakter pozostałych wydatków poniesionych w celu uzyskania przychodu.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się