Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 30.08.2004, sygn. US72/RPP1/443-374/2004/AR, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. US72/RPP1/443-374/2004/AR
Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka sprzedaje towary poprzez dwa kanały dystrybucji : do dystrybutorów, którzy następnie odsprzedają te towary hurtownikom (hurtownicy nigdy nie nabywają towarów bezpośrednio od Spółki) oraz do dużych sieci sprzedaży detalicznej. W celu uatrakcyjnienia systemu sprzedaży Spółka wprowadza system premiowania sprzedaży w postaci wypłaty premii pieniężnych: dla dystrybutorów, gdzie kryterium wypłaty premii jest wzrost poziomu odsprzedaży produktów Spółki hurtownikom, dla hurtowników, gdzie kryterium wypłaty premii jest najczęściej wzrost poziomu odsprzedaży produktów Spółki drobnym sklepom detalicznym oraz dla dużych sieci detalicznych, gdzie kryterium wypłaty premii jest wzrost poziomu zakupów produktów Spółki przez daną sieć.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
